mata napa kau x boley tido...pahal??....tadi da berjalan p tesco...saket kaki sebab dok skiping...pastu mata x ley gak tutuppp...issshh cne kalu aku balik shah alam natii...kat umh tdo ada kol 2 3 pgi...tgk skg pon dekat kol 2...aku ingat baru nak masuk kol 1...

 bila x ley tidoq aku rasa bosan sangat...game2 kat facebook aku da maenn....pastu aku sangat marah ngan kawan aku niee...aku saket ati sangat...lama gak x contact dia...lama ka??..rasa baru gakk..tapi lebey kepada macam x contact laa...aku anta mesej x da plak dia teringin nak balas...aku kol 2 kali pon x da plak dia tringin nak kol balik...pastu sampai basi la missed kol aku x da plak dia nak kol balikk...aku x boley nak pikiaq positif sebab memang aku x ley terima kot...otak aku ni penuh ngan sign -..."negatif" negatif" negatif!!! negatif!!!....aku suka ngan sign ni kot...kalu aku pk positif aku rasa macam syok sendirikk...aku rasa mcam org dok gelak kat aku...well ieda dok nasihat la macam2...how come she can be dat so postive minded girl la i pon donno laa...aku ni kurang kasih sayang kot...ya la ada kasih yang sangat aku perlukan tapi dia da pergi...kalu dia ada lagi aku rasa aku x kisahhh pon...haaiihh rindu plakk T_T



 aku rasa aku sedar aku ni seorang yang sangat manja...memang sangat manja...mak crita kecik2 dolu aku suka menangis...suka makan plak tuhh..perot kecik tapi tangki besaq ka apa x taw la...time kecikk mak aku dok bagi susu sampai terkeluar kat idong aku susu tuhh...tapi bila x bagi nagez hu ha hu ha dok nganga mulut...x reti2 nak kenyang...pastu nagez x da sebab...abah sampai dukung aku keluaq umah nak bagi diamm...bila aku  penat meroyan baru aku sengapp pastu lena...aku tengok pic kecik2 dlu pon aku dok kepit ngan abah gakk

 napa aku melalut plak...aku nk cita sal kawan aku yang saket kan atii niee!!!....hhiisshhh...aku rasa nak cakap ja benda2 yang dok terawang2 lam pikiran aku nie...tapi aku takot x sanggup...arrghhh saketnyyaa...aku pelik napa aku melalui fasa ni....aku rasa aku ni bodoh sangat...buat keputusan ikot dan ja...x pk masa akan datang...sekarang ini lah yang dapat...rasa cam kena mengemis tapi penderma x mau bagii...macam teddy bear...mula2 dapat sangat sayang belai2 cium2 dakap2 tapi lama tengok pon x dak perasaan...nak buang x mau teringat kita penah sayang dia tapi kalu nk belai cium pelok macam dulu memang x kan da la...sebab da ilang minat
 
.......

alone...


i give up........

0 Responses